I Gotta Feeling...

I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night
that tonight’s gonna be a good night
that tonight’s gonna be a good good night ooh hoo




Jag och Johan i sommras!

Japp idag är det dags för Stångs med ett sälskap på 33 personer.. Kommer bli grymt kul! Kände mig inte så peppad tidigare i veckan men nu känner jag att alla är på och det kommer bli en kväll att minnas.. Jag kan inte ta på mig allt ansvar för kvällen men lite, johan är den som fixat och styrt mest.. Jag har ju iaf fått med mitt tjejgäng och det gör mig glad. Synd bara att vissa uteblev men det kommer fler tillfällen.. Svårt att få alla att kunna samma dag. Så nu in i duschen och sen till Sabinis som fyller 26 år idag!

Anna har fått en ny lägenhet också, så om en månad ganska exakt kommer jag att flytta! Kommer kännas konstigt att bo själv och att allt är mitt men tror jag behöver det nu! Kommer ett datum om inflyttningsfest också, för det måste man väll ha, eller?!

Vann på Triss gjorde jag i veckan också, ville bara säga det till er som missat det haha

Känns konstigt att vara ledig från jobbet i tre dagar men haft såå mycket att stå i så jag behövde nog det. Hade as kul på jobbet i måndags så nu peppar jag upp för en helg med gänget på jobbet.. Allt känns så bra!

Alltså är det en lyckad vecka för mig och jag känner mig lugn och harmonisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0