Bloggar bloggar bloggar!!



Fan jag älskar bloggar!
Så sjukt bra tidsfördriv på lunchen, på bussen eller när man sitter själv ocg röker en cigg!



Jag ser inte mig själv som tjejen som bloggar men nu gör jag det igen i alla fall. Jag bloggar för asrtid, för jag vet att det kommer komma en tid vi inte har tid att prata i telefonen varje kväll i minst en timma. Det är sjukt tråkigt men sant. Då kan Astrid få min blogg på samma sätt som jag har haft hennes blogg. Jag kan skriva saker här som hon och alla mina nära vänner kommer förstå som ni andra kommer ha stora frågetecken efter, fast det är lite så jag är. Ger gärna men inte till alla! 


Så astrid min underbara fina älskade vän som jag saknar så mitt hjärta blöder. 

DET HÄR ÄR FÖR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0