100101!



Gott Nytt Jävla år då.


Komadag de lux. Vaknade vid halv ett, drog mig ner mot stan och träffade Ass, Lina och Titti. Åt en bit mat, gick till Hemköp och sedan hem till ass. Fick panik och skulle hyra film. Då är frågan - Vem fan mer HYR Dagboken eller The Notebook på hemmakväll?!. Sjukt irriterade eftersom att min är borta. Vem har DEN? Ge tillbaka NU. Fick hyra fem andra filmer och nu har vi sett den första. Nästa kille som kallar mig för muffin får mig ;)

Middagen spenderades med Astrid, Lina och Titti. CarroJ och CarroF kom från stholm och mös till det med oss! Middagen var så sjukt jävla god. Bless för Astrid köket. Hittade även på en riktigt rolig grej. Vi skrev alla tjejernas namn på lappar och så fick vi spå varandras 2010. Även vårat eget, så hoppas man når sina uppsatta mål.

jag är även en mycket speciell människa när jag ska berätta något som gör mig nervös. Så CarroJ började härma mig när jag gjorde det. Fruktansvärt roligt att se någon härma en hur man beter sig i vissa situationer.

Nyårsafton var en av de bättre i mitt liv faktiskt. Firade den med den underbara Platåpersonalen men framförallt så firade jag den. Jag var lycklig och inte så där sentimental som jag alltid brukar vara på nyår. Mina tjejer utspridda över landet, Mina systrar var så långt bort från stan man kan komma och Pappis och Mammis var sjuka. jag brukar alltid vara ledsen för att jag inte kan vara med alla jag älskar men i år gjorde det inget. Jag känner att jag var nöjd med mitt val att jobba, även fast sthlm lät fruktansvärt kul. Vi dansade i baren, uppskattas av gästerna. Spritborden var mycket bra och roliga igår. tror även jag var mer pepp än många på platå. Träffade Johan, det var bäst. Eidberg gav mig världens pepp och Erik verkade va lycklig att få se mig. Skön stämning på de man kände, underbart! Tack för alla underbara mms igår, Siggan och CarroJ var det absolut bästa och det från Lina gav mig det bästa skrattet under kvällen.

Jag är sjukt nöjd med middagen vi fem tjejer slängde ihop innan jobbet. Titti, Astrid, Joss, jag och Angi, även där mycket goda skratt tillsammans. Så jag FIRADE nyår. Åt för mycket glass och maränger så hade ont i magen en timma in på passet, men sjukt värt.

Jobbade även på JC på nyårsafton. Uppklädda och fina var vi. men fy vad dålig jag var på dagen. Snälla Lina lät mig gå hem vid två och det var skönt. Då hann jag sova bada och fixa mig utan stress. Bless på JC.

Nu har jag precis kommit hem från ASS. Tog med mig Step Up 2, så nu soffhäng till det är dags att sova. imorgon är det tvätta, städa och planera som gäller.























Nyårspussen till er alla från mig!


Nu ut på nattliga äventyr...


Jag är så sjukt jävla skit rik, för jag har de bästa vännerna i världen och utan dom skulle jag vara bottenskrap.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, söt du är! Ni såg ut att ha det superbra på nyår, snyggisar! :)

2010-01-02 @ 00:41:45
URL: http://ninaatashi.blogg.se/
Postat av: Juicy

du kan va ett bottenskrap!!!!

:D tack för en sjukt trevlig kväll! puss

2010-01-02 @ 21:54:01
URL: http://jooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0