Älskar bra måndagar!


GRATTIS FIALOTTA! CARROJ 24år - fy faan vad OLD!
Idag middag på Kniv&Gaffel för att sörja åldern men fira dagen :P

Nu är allt klart, bara dags att dela ut. Hoppas de flesta kan komma, skulle vara sjukt kul med en fest på ca 130p. Nu peppar vi för den och jag kan nästan lova er att ni inte kommer att se mig på platens/ågatan innan den festen, eller jo fast på fel sida baren! Jobb jobb jobb - lite så jag gör. Den här veckan e det jc mån till fre, LEDIG HELG! Platå kör vi både torsdag och lördag och e grymt pepp. Undra vilka jag jobbar med?

Häng med Ass igår! Länge sedan det bara var du och jag. Kollade kort, mycker roligt att titta på våra freaks. LOVE!

Middag med Siggan på onsdag, SUUPERmys.




CarroJ: Söt!!! Nu är jag 24 :( :p

Jag: Ååå GRATTIS BABE ;) LOVE YA! Ha en grym dag. Dröm en riktigt snuskig dröm nu ;) Puss

CarroJ: Haha tack :) I'll try, tror iof att jag har slut på snuskiga fantasier nu gammal och grå som man är! Man har ju upplevt mkt i sina dagar vill jag lova :p Puzz

Jag: Ha ha ;) ja man börjar växa igen nu! Och fantasin är inte som när man var 23 ;) Puss

CarroJ: Växa? Jag krymper, midjan iof blir bara större o större, resten börjar hänga och dingla! De är inte lätt! Nu går de bara utför! Skål!

Jag: Hörde jag skål! ;) nice då går vi all in och bara går loss! Dödar vi det här stället ;) för med en skål blir allt så mycket bättre. Puzzdastar*



Klockan var över midnatt, mitt försvar!



Nu jobb jobb jobb ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0