Call my name.



I woke up this morning clouded with my doubts
I wanted to hear you calling my name out
I wanted so badly to trust you
Knowing what you say is true
I didn't mean to keep pushing
Keep pushing you away from me
Pushing you away from me

Call my name out



Precis varit på middag med Siggan, Ass och CarroF - fisksoppa blev det och jag hjälpte till med hälften. Framsteg för mig i köket. Det är sak jag har upptäckt, jag är mycket bättre i köket än vad jag visste. Jag ska bara tro på mig själv lite mer. Kul var det att träffa Siggan också, var nästan två veckor sedan. Vi hade mycket att ta igen om alla turer fram och tillbaka, skönt att få prata av sig lite.

Sovit mest hela dagen och gud vad skönt det var. Började med att jag la mig i soffan när jag kom hem från Karin och Lena, ville ju så gärna träffa min prins en liten stund bara. Tankarna snurrade om och om igen och jag blev tokig, till slut dog jag tydligen, märkte knappt själv att jag somnade. vaknade tog ett bad började tänka ännu mer och kände att jag behövde hitta på något. Träffade då tjejerna för middag, bästa jag gjort.

Äventyrets år here I come ;)
















Så sjukt jävla underbart glad och lycklig över att jag har de bästa vännerna i hela världen, de peppar mig och ger mig så mycket livsglädje att jag bara går genom dagarna och njuter. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: astrid

Älskar dig med min fina vän!

2010-01-13 @ 02:02:10
URL: http://tistla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0