Hatisk!



Idag har jag hatat lite åt höger och vänster, men sen kom jag på att hata är ett starkt ord. Funderade vidare på vad jag kände och sen släppte det. För att ge någon energi från en själv som inte ger något tillbaka är inte värt att brysig om. Så från och med nu är du luft!


Nu är det pannkisar som gäller med Ass och Lina efter jobbet. Sjukt spontant och sjukt gott! Något av det bästa jag vet! Såg en väldigt fin sak när jg kom hem till Lina, det får ni kort på ikväll när jag kommer hem.

Tur att man inte satt uppe halva natten och tittade på hockey och tänklte på jobbet ist! Fööör så trött som jag var i morse när systeryster kom och hämta mig.




Nu ska vi göra något tokigt. jo hörde att Sivan, Britt-Inger och Aqvelina skulle till Patens på onsdag! Ska ni med märta och gänget? ;) Eller har de stängt och ni alla får köra Platå på tisdag men då kan inte BI hänga på :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0