Ice ice baby!




Förstår ni hur kallt det är!





Idag gick jag och Lina till jobbet, sjukt starkt eftersom det var värsta kylan. Men skönt och underbart väder var det. Kanonstart på den otroligt sega dagen. Kollat resor nu. Grabbar snart drar vi! Kommer bli underbart att fylla 24 i solen och värmen. har aldrig varit utomlands på min födelsedag innan så sjukt nice kommer det bli. Om jag och lina får som vi vill kommer vi även bo med de bästa. Haha.



Igår var det ferak hos Lina och jag lever fortfarande på skratten från igår! tiita även vad jag såg när jag kom hem till Lina. LOVE.



Nu dags för ännu ett pass på Platå, sjukt pepp och MrK skivan ligger i väskan. Klänningen är på och nu ska jag bara fixa till smink och hår sen dra mig mot jobbet :)



Ses i dimman folket!


Kommentarer
Postat av: lina

Underbart gumman!

å ja vi sågs i dimman!

ahhaha! LÖJLIGT! ahhaha!!!!

puss mitt hjärta!

2010-01-06 @ 04:23:12
URL: http://viniochdom.blogg.se/
Postat av: Anna



Hej vännen!

Jag förstår precis hur kallt ni har det...just nu visar termometern minus 20 här i Umeå brr =)



Du verkar lyckligare än någonsin Anna och det gör mig så oerhört glad, ta hand om dig!



Puss

2010-01-06 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0