Kings of Leon och jag även detta år ;)




Sex on FIRE!



Underbara Lörsdagsnatt. Jag älskar PLATÅ och personalen. Jag har så roligt när jag jobbar. Igår var Alaa tillbaka bakom djbåset och jag har saknat  honom. Sjukt jävla bra! Vaknade nyss av att jag ligger och nynnar på Kings och bara ryser. När han spelar den på Platå oavsett hur mycket folk så lyfter taket. Kommer aldrig glömma när han spelade den första gången på Platå, UNDERBART! Jag bara röööös i hela kroppen. Städfreaka lite igår bakom där bara vi vet hur det ser ut. Det blev så sjukt nice, slot över mig, ass och hamlet!



Hot as a fever
Rattling bones
I could just taste it
Taste it





Kommentarer
Postat av: Alaa

YEAAAAAHHHH!!! THIS SEX IS ON FIIIIREEE...

2010-01-08 @ 14:05:54
URL: http://www.alaa-music.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0