Sorry seems to be the hardest word!



2009 är verkligen slut och med en lättare suck lämnar jag det och går vidare. Allt som hänt som jag tyckte gjorde mitt år till ett av de sämsta i mitt liv lämnar jag nu och går vidare. Vidare på nya äventyr, med näsan i vädret och ett leende på läpparna.

Igår var verkligen livet piss, grått och trist efter en mycket dålig start på dagen. Ville bara vara själv, orkade inte prata med mina kompisar och var allmänt tråkig. Efter många om och men fick Ass och Lina mig ner till stan för en fika. Tack, för det idag.

2010-01-01 & 2010-01-02

Blev den bästa starten på det här året. Fantastiska dagar med mina tjejer, goda middagar och mysiga kvalitets stunder. Kunde verkligen inte starta bättre!




Jag vill inte tänka framåt
Men är livrädd att fastna här
Nu kan det vara för sent
Att säga som det är






"Att ligga sked är så 2009 och att sova ensam är så 2010!"  - hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0