Tyvärr så är det sant!



Tyvärr så är det jag på alla bilderna. Finns så mycket historia bakom de alla haha grymt kul att hitta det på pappas dator. Kommer mera, tar hem ett usb på söndag sen ska ni får se. Borde ha skrivit förklaringar under alla men jag hann inte innan middagen men känner att jag behöver skriva under den här iaf!



Den västa av de västa! Herriguuuuuud hur jag såg ut. Förstår att ni undrar hur anders kunde vara med mig men såhär var det. Det var en dag jag skulle in till stan och träffa en god vän och hade städdag hos familjen Holmlund innan. Ni som känner min familj så måste man städa när det är städdag. Så jag stressade genom en städning kollade bussen och hoppade in i duschen. För att göra allt så effektivt som möjligt kollade jag inte innan jag tog schampo och det kommer jag få ångra resten av mitt liv. Jag tog syster Karins schampo för färgar hår med RÖDA pigment i. OJ OJ OJ. På mitt blonda fina nästan långa hår som jag kämpade med att spara ut blev röd/rosa! Men det visste ju inte jag. Jag gick ut ur duschen och ropade på pappa. Tänkte fråga om han kunde köra mig till stan, men jag hann inte. Han började peka på mig och höll på att skratta ihjäl sig. Då kom mamma och hon började också att skratta. Jag vände mig om och tittade mig i spegeln. Jag trodde jag skulle dö! Min mamma förstod hur jag kände mig och körde mig till en frisör. De var fyra i personalen som fick stå och kämpa med mitt hår i timmar, bleka bleka bleka. Till slut började mitt hår falla av men jag vägrade att klippa det kort så jag valde att se ut sådär. Vilket misstag. hade varit snyggare om jag bara klippte av mig håret men det förstod inte jag då.


Ett misstag jag aldrig kommer att göra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0