Untouched.





I wanna wanna wanna get get get what I want
Don't stop
Give me give me give me what you got got
Cause I can't wait wait wait any more more more more
Don't even talk about the consequence





Fortfarande lika förstörd som efter juldagen.
Konstigt men det känns som jag inte sovit på två veckor. Jag har mig själv att skylla JAG VET! Jag vill så gärna att mina små äventyr som jag har inplanerad ska bli av. Jag är superpepp! Har storslagna planer. Har ett dilemma New York eller vasaloppet? Hmm New york har jag aldrig varit, men grymt av mig att klara vasan. Skit samma får ta det efter de andra två äventyren.




WHY?!.......                                You know WHY!

Idag har varit ännu en komadag de lux! Fast en mycket underbar och kärleksfull dag. Komadag på jobbet, sjukt mycket att göra för mig och mycket kunder, KUL! Efter jobbet skulle jag till Platå och fixa en sak men de har ju stängt på måndagar nu mera så kunde inte det. Träffade Ass för en fika som var mycket givande. hade mycket att prata om så att säga! Pratade med Lina och vi kom på att pannkakor skulle var guld att äta till middag. jag och Ass gick och handlade det viktigaste, sedan drog vi till Lina. Där hade vi det mest övertrötta gänget man kan hitta. allt var sjukt kul och när jag skrek från datorn att jag hade läst upp för en SATS pannkakor bröt allt ihop. Allt var sats från och med den stunden. efter en sats pannkakor var vi fortfarande lika sugna på en sats till. jens kom och hade han inte ont i huvudet innan så fick han säkert det när han kom. Jag och ass tävlade i sidglid 60m. Ass vann för hon hade bättre strumpor än mig. Kollade även på Ica reklamen igen, fortfarande lika kul!




Don't even think about what's right or wrong, wrong or right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0