Veckorna bara springer iväg!



OCH det gör mig såå glad.. Snart dags för resan med världens bästa gäng.. Känner att det här året kommer bli resornas år och jag är så på det! Tyvärr blire inget åre men va fan nästa år finns ju! Så nu kvar på listan är:

Canada - med betti och träffa världens bästa adam
Alicante - med brudarna
Thailand - med brudarna

Vad blir av och inte får vi se men va faan man måste ju få leva lite..


Idag la min första chef fredrik till mig på fb, LIKE! Sjukt kul, de var han som har gjort mig, världens bästa chef. Karin är ju också guld men det e ju syrran!

Födelsedagarna avlöser varandra nu känns det som och dags att planera presenter! Angi blev precis klar! bara Lina och jens kvar för tillfället!

Sorry för dåliga uppdateringar men har inte internet, pappis och jag jobbar på det!
Har jag någon gång berättat för er att jag har VÄRLDENS BÄSTA PAPPIS?? om inte så nu vet ni det. han är helt klart det bästa som finns!


dags att gå tillbaka till jobbet nu. Jag har ledig helg, lördag och söndag och NEJ jag jobbar inte på Platå. Det ska bli så skönt, komaläge i soffan med en massa filmer.

Ses kanske i dimman på lördag men man kanske ska ge Sliver en ny chans ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0