When you gonna stop breaking my heart!




Jobb Jobb Jobb!



Så ser livet ut för mig. Tack och lov. Nu kommer det vara lugna gatan fram till resan! Träffade grabbarna ikväll, tack för superpeppen som fick mig att jobba vidare. jobbade som barback med Ass och dreamteam i baren, snyggt. mycket roligt folk. jag måste bara säga att Mogga var den snyggaste killen på stället. Det finns två saker jag älskar, blåskjorta med svart fluga eller vinröda chinos, det hade han! Hela paketet. Jag känner mig lyckligare än på länge och jag ser fram emot vad 2010 har att erbjuda.

Äventyrens år!



2009 var händelsernas år och det har jag fått nog av kan jag lova. Så nu peppen på mitt första äventyr som är Canö med lina och grabbarna. Med det ska jag nu lägga mig i min lilla säng och mysa in. Jobb imorgon igen och sen komakväll ensam i soffan. NICE!

Varför behöver jag alltid vara så orolig i onödan? jag vet att allt är bra fast jag tror inte på det för ens jag ser det med mina egna små ögon!



When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one ...
Your smile is a beautiful lie.
My love is dying inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0