Work work work OUT



Nu har jag precis duschat efter ett grymt pass på gymmet med ass, det känns bra! Kommer att göra detta minst tre dagar i veckan och eftersom lägger vi på efter hur starka vi känner oss. Trodde man sjulle slippa att träffa folk vid den här tiden på gymmet men nej. Nu står ass i duschen och jag ska börja sminka mig!


Känner att min träning som började i dec börjar visa sig så nu kör vi. Inga jobbiga pass dock eftersom jag fortfarande är grymt förkyld så jag får börja lugn!



Tack Joss för messet i morse, du kommer ha en grym resa och jag e nyfiken på korten som kommer på FB.

Nu fika med Ass sen hem och ta tag i lägenheten. Har jag inte sagt det innan så säger jag det nu, ÄLSKARB LEDIGHET!

Ses vi på Cicco? Alla får komma som vill.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och lämnar ett litet spår efter mig..



Nice blogg btw. =)

2010-01-13 @ 16:48:12
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Lina

ÄLSKAR DIG!!!

2010-01-13 @ 19:42:33
URL: http://viniochdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0